25. kesäkuuta 2017

LATELY

Oon ihastunut instagramin tarinaominaisuuteen. Päivittäin päivitän tarinaa eri tilanteista, mitä elämässä sillon sattuu tapahtumaan. instagram_tarina_1
Ensimmäinen aamu reservissä. Tuntu uskomattoman ihanalta tajuta, miten vapaa sitä olisi tekemään mitä ite ikinä haluaa. Aamupalaa syötiin vasta kauppareissun jälkeen.
Reservi alkoi myös pihamaan laittamisella. Muutettiin nykyiseen asuntoon marraskuussa, joten ei yhtään tiedetty, millanen pihamaa meitä odotti. Aiemmat asukkaat olivat olleet melko laiskoja pihatöissä, joten lumen alta paljastui viime syksyn tippuneet lehdet ja rikkaruohoja kasvoi pihalle tajuttoman helposti. Vedettiin Villen kaa rikkaruohot pois ja käytiin ostamassa uusia kesäkukkia.
instagram_tarina_2
Oon niin rakastunut meiän uuteen ruokapöytään. Kukat ja yrtit näyttää niiin hyvältä! Myös päivällinen jäi vähän myöhäiseksi, sillä haluttiin saada pöytä valmiiksi kyseisenä iltana :-)
instagram_tarina_3
Mun uusin projekti! Tästä on tulossa myöhemmin lisää, mutta hitsit oon ollut onnekas ihminen viime aikoina. Tän parissa pyörin muutaman päivän ja nautin kyllä ihan satasella :-)
instagram_tarina_4
Ville ja mä ollaan oltu kimpassa nyt kolme juhannusta. Nyt vietettiin ekaa kertaa juhannusta ihan kotona. Käytiin yhtenä iltana Villen isällä syömässä, muuten ollaan saunottu ja grillattu kotona. Käy se välillä näinkin :-)
instagram_tarina_5
Elena on saanut nauttia nyt tuplahuomiosta, kun Ville ja minä kumpikin ollaan lomalla. Myös uusin projekti tuli tänä aamuna valmiiksi ja oon enemmän kuin tyytyväinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti