Viime aikoina

24. heinäkuuta 2017

_MG_7706-2 Heinäkuu on mennyt multa ihan ohi. Mun elämä on tällä hetkellä melko hektistä eikä siihen pahemmin kuulu mitään muuta kuin töitä ja kissojen kanssa olemista. Tällä hetkellä mun työvuorot vaihtelee todella paljon, mutta nytkin takana on 72-tuntinen työviikko. Tänään mulla on ekaa kertaa kolmeen viikkoon vapaapäivä ja sen aion kyllä hyödyntää!

Meillä arki on lähtenyt pyörimään melko hyvin kattoen olosuhteita – Ville on nyt kolmatta viikkoa armeijassa ja kissat on tottunut toisiinsa ja saavat toisistaan seuraa sen ajan, kun oon töissä. Nuunuu kasvaa nopeasti ja ollaan opeteltu, mikä on oikein ja mikä ei. Siltikin toinen on käynyt tutkimassa vessanpöntön kahteen otteeseen ja ruokapöydältä häädetään pois kymmeniä kertoja päivässä.

Kesätoimittajan työstä mulla on kolme viikkoa takana ja viisi edessä. Oon päässyt monipuolisesti keikkailemaan ja tapaamaan inspiroivia ja erilaisia ihmisiä. Seuraavasta viidestä viikosta saattanee siis tulla todella opettavaista aikaa :-)
_MG_7710-2
Kodin sisustamiselle kuuluu hyvää. Kävin hakemassa vanhan lipaston, mikä annettiin facebookin roskalavalla ilmaiseksi. Tää olisi tarkoitus entisöidä, sillä tykätään Villen kaa siitä tällaisenaan, mutta kantta täytyy hioa ja yhtä ovista.

Tämmöistä mun arki on vielä elokuun loppuun saakka, jolloin uudet tuulet taas kutsuu!

2 kommenttia:

  1. Tosi kivan kuuloista elämää, vaikka tuo työmäärä kuulostaa rankalta. Mutta mitäpä sitä tehdessä, kun kerta kivaa on! :)

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ja kauniita kuvia sulla! Näin hulluna kissanaisena oli pakko liittyä lukijaksi koska haluun nähdä noita ihania kissoja jatkossakin!! 😍💗

    💗 nooraemiliaaa.blogspot.fi

    VastaaPoista