Uusin ostos: Fujifilm instax mini 8

1. elokuuta 2017

_MG_9018-2 Mä oon jo parin vuoden ajan haaveillut polaroidkamerasta, mutten halunnut ostaa parinsadan kameraa, sillä tarve polaroidille ei olisi niin suuri. Eilen näin pitkästä aikaa ystäviä ja käytiin kiertelemässä kauppoja, kun Fujifilmin instax mini 8 tuli edulliseen hintaan vastaan. Tuntu kuin kohtalolta enkä jäänyt miettimään vaan kiikutin kameran kassan kautta kotia.

Siitä lähtien, kun oon Villen kanssa aloittanut seurustelun, oon toivonut, että saatais valokuva-albumiin kuvia vuosien varrelta talteen. Aluks se toimi, mutta kuvien tilaaminen osottautui isommaks kompastuskiveks kuin oletin - kuvia ei kannattaisi tilata vain paria kerralla vaan isompana satsina. Niinpä niiden kuvien tilaaminen unohtui. Polaroidkamera on pelastus tähän, sillä kuva tulee ulos heti!

Kävin ostamassa ihanan valokuva-albumin, johon aion teipata polaroidkuvat. Lähitulevaisuudessa kuvia tulisi albumiin ainakin Villen sotilasvalasta. Myöhemmin albumia on kiva selata, sillä kuva kertoo oikeasti sen tilanteen, koska napin painalluksen jälkeen kuvaa ei voi peruuttaa.
RAXI7371-2
Mä oon enemmän kuin tyytyväinen tähän ostokseen ja tää tulee varmasti tulevaisuudessa käyttöön matkustellessa sekä isompien merkkipäivien yhteydessä. Toki kuvia voi ottaa muuhunkin tarkoitukseen kuin itse valokuva-albumiin :-)

Hauskinta on, että tänään otin ylempänä olevan kuvan ekana testikuvana ja vasta kuvan valmistuessa tajusin, että Elenahan näyttää kieltä!

2 kommenttia:

  1. Mullakin on ollut Polaroid kamera jo kauan aikaa haaveissa, mutta en ole vielä raaskinut ostaa sellaista :D Ehkä mä saan syntymäpäivälahjaksi sen verran rahaa, että pystyisin niillä ostamaan tämän saman mallin :D

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä ihan huippu! Toki syö rahaa, kun pitää filmiä ostaa, mutta tuleepa ainakin uniikkeja kuvia :-)

      Poista