6. elokuuta 2017

Kuka on Hennamaista?

IMG_9446
Blogista ei löydy oikein kunnon esittelypostausta ittestäni, joten tässä se tulee.

Oon Henna, 20-vuotias. Oon avopuoliso, kahden kissan omistaja, inttileski, työntekijä. Teen tällä hetkellä töitä kesätoimittajana, toimin kauppakeskuksessa myyjänä sekä valokuvaan.

Asun rivitalokaksiossa, jossa on 61 neliötä. Oon asunut pian kaksi vuotta yhdessä puolison kanssa ja vasta nyt ollaan lähdetty sisustamaan kotia meidän näköiseksi.

Tykkään todella paljon matkustaa ja yleensä mulla on aina suunnitteilla tulevaisuudelle jokin ulkomaanmatka. Armeijan ajaksi matkustelu jäi, mutta tälle vuodelle on yksi matka kuitenkin tiedossa! Lisäksi valokuvaaminen ja diy-jutut on suurta herkkua. Pidän kierrättämisestä ja tykkään tehdä asioita itse. Mulle on tärkeetä, että teen eettisiä ja ekologisia päätöksiä, sillä luonto ja puhtaus on itselle tärkeitä asioita.
IMG_9452
Oon kevään 2016 ylioppilas ja lähdin siitä suoraan suorittamaan naisten vapaaehtoista asepalvelusta. Sen piti olla ittelle välivuosi, mutta vuoden aikana muutuin niin paljon, että arvot ja haaveet muuttuivat. Niinpä päädyin opiskelun sijasta lähtemään töihin. Joku voisi nähdä, että viettäisin toista välivuotta, mutta itselle tää on enemmänkin nykyinen elämäntilanne ja olen työntekijä, en elä välivuosissa. Tulevaisuuden suunnitelmat alkaa pikkuhiljaa muodostumaan, mutta niistä aion kertoa, kun oikea aika tulee.

Mulla on kuus sisarusta ja oon täti kolmelle. Lisäksi multa löytyy kaksi kummilasta. Myös puolisollani on kuusi sisarusta, joten perhe on meille kyllä ehdottoman tärkeä. Ollaan totuttu siihen, että ympäri vuoden on eri juhlia ja koteja, missä käydä.
IMG_9451
Suomalaisuus ja luonto on mulle tärkeitä asioita ja haluan niiden näkyvän varsinkin kuvissa. Haluaisin ihmisten huomaavan, miten monipuolinen ja kaunis meidän maa on. Moni lähtee kauas ettimään uusia kokemuksia, kun niitä saattaisi löytyä vaikkapa naapuripaikkakunnalta. Siksi kuvaan paljon lähialueilla, että ihmiset avaisivat silmänsä sille kauneudelle. Kuvia pystyy seuraamaan esimerkiksi facebookista [klik].

Mä oon kaikessa mukana -ihminen. Lyhyen elämäni aikana oon ollut yläaste- ja lukioajan aina oppilaskunnan hallituksessa, kuuluin nuorisovaltuustoon, oon ollut Keskipiste-leaderissä ja nyt Rieskaleaderissä. Nyt oon myös NVK Local Ylivieskan vetäjänä ja tarkoitus olisi lähteä vapaaehtoisesti paikalliseen Tuokiotupaan, mikä järjestää tapahtumia pääsääntöisesti vanhuksille. Musta on ihanaa olla mukana hyvää tarkoittavissa järjestöissä ja yhdistyksissä :-)

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva lukea esittelyä sinusta! Tää oli hyvin persoonallinen teksti! ♡

    VastaaPoista